SAGE PUBLICATIONS INC

Strategies of Qualitative Inquiry

Strategies of Qualitative Inquiry

Produktbeskrivelse

Den fjerde utgaven av "Strategies of Qualitative Inquiry" er volum II i de tre volumene papirversjoner av "The SAGE Handbook of Qualitative Research". Dette omfatter temaene som ble behandlet i "Del III: Strategier for Undersøkelse". I denne utgaven isoleres de viktigste strategiene, som også inkluderer historiske forskningsmetoder, som forskere kan benytte seg av i konkrete kvalitative studier. Forskningsmetoder begynner alltid med spørsmål om design, samt temaer knyttet til penger og finansiering. Dette utgangspunktet er essensielt, ettersom forskeren beveger seg fra et forskningsspørsmål til et paradigme eller perspektiv, og deretter til den empiriske verden. Boken utforsker grundig historien og bruken av disse strategiene. Kapitlene dekker et bredt spekter av emner, fra former og utfordringer knyttet til blandede metoder, til casestudier, performativ og narrativ etnografi, samt konstruksjonistisk analyse og grounded theory strategier, vitnesbyrd og deltakende aksjonsforskning.

Prishistorikk

Lavest
1349 KR
Høyest
1620 KR
Gjennomsnitt
1523 KR
Median
1563 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS INC
Navn Strategies of Qualitative Inquiry
GTIN/EAN/ISBN 9781452258058
Kategorier Bøker