SAGE PUBLICATIONS INC

Visual Culture

Visual Culture

Produktbeskrivelse

Denne samlingen av klassiske essays innen studiet av visuell kultur fyller et betydelig hull i dette stadig voksende intellektuelle feltet. Bokens hovedstyrke ligger i dens insistering på betydningen av tre sentrale aspekter ved studiet av visuell kultur: tegnet, institusjonen og betrakteren. Den fungerer som en essensiell tekst for lesere, lærere og studenter innen visuelle og kulturelle studier. 'Visual Culture' gir et uvurderlig ressurssenter med over 30 viktige utsagn fra et bredt spekter av disipliner, inkludert fire redaksjonelle essays som plasserer lesingene i deres historiske og teoretiske kontekst. Til tross for at verket er forankret i en samtidsteoretisk tilnærming, setter det studiet av visuell kultur og bildets retorikk i sentrum. Boken er delt inn i tre deler: Cultures of the Visual; Regulating Photographic Meaning; og Looking and Subjectivity, og gir studenter muligheten til å knytte sammen kunst, film og andre visuelle medier på nye måter.

Prishistorikk

Lavest
629 KR
Høyest
730 KR
Gjennomsnitt
686 KR
Median
694 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS INC
Navn Visual Culture
GTIN/EAN/ISBN 9780761962489
Kategorier Bøker