Bundle: Digital Marketing 2e + The Digital Marketing Planner
Produktbeskrivelse
Få mer for pengene ved å kjøpe disse to uunnværlige bøkene om digital markedsføring sammen! 'Digital Marketing: Strategic Planning and Integration, Second Edition' gir en objektiv og balansert innføring i alle aspekter av digital markedsføring, fra sosiale medier, mobil- og VR-markedsføring til målstyring, metoder og analyser. Boken dekker alle elementer av digital markedsføring og de nyeste modellene, og tilbyr en rekke verktøy for å hjelpe deg med å implementere dine egne digitale markedsføringsplaner og strategier. Den andre utgaven er utvidet med nye diskusjoner og forskning innenfor temaer som digital personvern, typer influensere, sosial lytting og gig-Økonomien. Nøkkelfunksjoner inkluderer: * Eksempler fra 28 globale selskaper og merkevarer, inkludert IKEA, Uber, Klarna og TikTok. * En helt ny casestudie om Strava som løper gjennom hele boken for å hjelpe deg med å anvende det du har lært på virkelige scenarioer. * 'Etisk innsikt' boksene gir en reflekterende og utfordrende tilnærming til sosiale spørsmål og negative konsekvenser.