Denne omfattende læreboken, skrevet fra et europeisk perspektiv, gir et inngående innblikk i både teori og praksis innen global markedsføring av virksomheter til virksomheter (B2B). I den sjette utgaven har boken blitt oppdatert med et økt fokus på digital transformasjon og ansvarlig forretningspraksis, samt nytt innhold knyttet til små bedrifter. Boken har også fått nytt organisasjonsfokus, hvor den dekker selskaper og merker som Airspares Unlimited, Optel Group, Pfizer, Royal FloraHolland, Toyota, Trelleborg, ValCo Engineering Ltd og Volkswagen. I tillegg er det oppdaterte nettressurser for lærere som vil bli brukt i undervisningen, inkludert PowerPoint-presentasjoner, en testbank, og en lærerveiledning som inneholder veiledning og lenker til nettinnhold som videomateriale, rapporter, nettsteder og relevante tidsskriftartikler for hvert kapittel. Læreboken er egnet for studenter som tar et B2B/industrielt markedsføringskurs på både bachelor- og masternivå. Den vil også være nyttig for forskere og praktikere innen feltet.