SAGE PUBLICATIONS LTD

Conducting Case Study Research for Business and Management Students

Conducting Case Study Research for Business and Management Students

Produktbeskrivelse

I "Conducting Case Study Research for Business and Management Students" gir Bill Lee og Mark N. K. Saunders en grundig innføring i egenskapene ved case-studiedesign innen organisasjonsforskning. Boken utforsker bruken, fordelene og begrensningene ved denne forskningsmetoden, samtidig som den fremhever fleksibiliteten som case-design gir. Forfatterne utfordrer også mytene som ofte omgir denne tilnærmingen. Boken er ideell for studenter innen business og ledelse som er på vei mot en mastergrad, men kan også brukes som referanse for doktorgradsstudenter og akademikere som har interesse for metodikken. Som en del av SAGEs Mastering Business Research Methods Series, som er utviklet og redigert av Bill Lee, Mark N. K. Saunders og Vadake K. Narayanan, er denne boken designet for å støtte studenter ved å gi grundige og praktiske veiledninger for bruk av valgte metoder for datainnsamling eller analyse.

Prishistorikk

Lavest
399 KR
Høyest
448 KR
Gjennomsnitt
431 KR
Median
438 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn Conducting Case Study Research for Business and Management Students
GTIN/EAN/ISBN 9781446274170
Kategorier Bøker