SAGE PUBLICATIONS LTD

Conducting Focus Groups for Business and Management Students

Conducting Focus Groups for Business and Management Students

Produktbeskrivelse

I boken "Conducting Focus Groups" gir Caroline J. Oates og Panayiota J. Alevizou en grundig innføring i hvordan gjennomføre fokusgrupper. Forfatterne beskriver de viktigste elementene ved metoden, hvordan fokusgrupper brukes i forskning, samt designaspekter og den rike, kvalitative datainnsamlingen som denne metoden muliggjør. Boken er ideell for studenter innen Business og Management som er på masternivå, men fungerer også godt som referanseverk for doktorgradsstudenter og fakultetsmedlemmer som er interessert i metoden. Dette verket er en del av SAGEs serie Mastering Business Research Methods, som er redigert av Bill Lee, Mark N. K. Saunders og Vadake K. Narayanan. Serien har som mål å støtte forskere ved å gi grundig og praktisk veiledning om bruk av valgte metoder for datainnsamling eller analyse.

Prishistorikk

Lavest
441 KR
Høyest
471 KR
Gjennomsnitt
463 KR
Median
469 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn Conducting Focus Groups for Business and Management Students
GTIN/EAN/ISBN 9781473948228
Kategorier Bøker