SAGE PUBLICATIONS LTD

Consumer Culture Theory

Consumer Culture Theory

Produktbeskrivelse

Boken "Consumer Culture Theory" har blitt oppdatert og utvidet med seks nye kapitler som gir leseren en dyptgående forståelse av hvordan forbrukerkultur påvirker samfunnet i dag. Gjennom de siste førti årene har Consumer Culture Theory (CCT) utviklet seg til et særegent fagfelt som kombinerer elementer fra antropologi, kulturstudier, markedsføring, politisk teori og sosiologi. Dette gir oss nye innsikter i forbrukernes relasjoner til markedet og hvordan kommersielle handlinger former kulturen. Redigert av anerkjente forskere innen CCT, presenterer denne boken bidrag fra en rekke ledende aktører i feltet og gir en konsis og lettfattelig oversikt over viktige temaer, begreper og teoretiske områder knyttet til CCT. Den belyser hvorfor disse elementene er nyttige for å forstå forbruk og fenomenene i markedet, samtidig som den viser hvordan de kan anvendes på et bredt spekter av forskningskontekster. Gjennom virkelige scenarier, reflekterende oppgaver og internasjonale casestudier, styrker teksten både teoretisk forståelse og kritisk tenkning.

Prishistorikk

Lavest
1636 KR
Høyest
1705 KR
Gjennomsnitt
1673 KR
Median
1671 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn Consumer Culture Theory
GTIN/EAN/ISBN 9781529609264
Kategorier Bøker