SAGE PUBLICATIONS LTD

Contemporary Issues in Marketing

Contemporary Issues in Marketing

Produktbeskrivelse

I en tid der markedsføringslandskapet er i stadig endring, er dagens kjøpere - enten de er enkeltpersoner eller organisasjoner - mer informerte, mer krevende og søker verdifullt samarbeid med markedsførere. Denne utviklingen, sammen med teknologiske og samfunnsmessige endringer, viser tydelig at de gamle perspektivene, antagelsene og praksisene innen markedsføring ikke lenger er tilstrekkelige. "Contemporary Issues in Marketing" er en omfattende, oppdatert og banebrytende ressurs som gir en helhetlig forståelse av aktuelle problemstillinger innen markedsføring. Boken kombinerer teoretiske perspektiver med praktikeres erfaringer, og tar tak i de gjeldende utfordringene i markedsføringsverdenen. Gjennom bruk av vignetter som tar for seg emner som teknologi, etikk og synspunkter fra praktikere, utforsker denne boken paradigmeskiftet i markedsføringen og utviklingen av tanker innen disiplinen.

Prishistorikk

Lavest
649 KR
Høyest
758 KR
Gjennomsnitt
739 KR
Median
743 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn Contemporary Issues in Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781526478887
Kategorier Bøker

Er du også interessert i...?