Boken "Digital Marketing" av Annmarie Hanlon er en omfattende og lett tilgjengelig guide til alle aspekter ved digital markedsføring. Den dekker verktøy, kanaler, strategi, planlegging og markedsføringsledelse på en grundig måte. Denne tredje, oppdaterte utgaven tar for seg hvordan kunstig intelligens (AI) anvendes i markedsføring, hvordan digital disrupsjon fører til transformasjon, samt Metaverset og dets ulike virkeligheter. Hver kapittel inkluderer også fokus på FN's bærekraftsmål og hvordan disse kan implementeres i markedsføringsstrategier. Boken tilfører et glimrende samspill mellom teori, forskning, praksis og anvendelse, med nøkkelpunkter som nye casestudier fra et bredt spekter av globale organisasjoner fra 20 land, inkludert Back Market, Spotify og Nykaa. Den inkluderer også en rullerende casestudie som ser nærmere på Uber. I tillegg har boken etiske perspektiver som fremhever ansvarlig markedsføring og støtter PRME (Principles for Responsible Management Education). Professional Skills-seksjonen fokuserer på ansettelsesmuligheter, mens Discover More- og Digital Tools-bokser beriker leseropplevelsen. Interaktive aktiviteter, øvelser og Smartphone Sixty Seconds® isbrytere gir studentene mulighet til å anvende sin forståelse på en praktisk måte.