SAGE PUBLICATIONS LTD

Doing Business in Emerging Markets

Doing Business in Emerging Markets

Produktbeskrivelse

Denne nye tredje utgaven, forfattet av ledende eksperter, gir leserne en grundig og autoritativ analyse av fremvoksende markeder globalt. Boken er fullt oppdatert i lys av COVID-19-pandemien og andre nylige makroøkonomiske drivkrefter. Forfatterne presenterer analytiske rammeverk, verktøy og beste praksis, som bidrar til å utvikle en kritisk forståelse av vekstøkonomiene som dekkes i boken, samt deres felles kjennetegn, utvikling og betydning i den globale økonomien. Gjennom originale casestudier fra land som Brasil, Kina, Russland, Thailand, Tyrkia og Usbekistan, utforsker forfatterne de unike utfordringene og mulighetene som fremvoksende markeder står overfor i dag, inkludert den voksende middelklassen, partnerskap og forhandlingsteknikker. Denne teksten er essensiell lesning for studenter, forskere og praktikere innen internasjonal forretningsdrift som fokuserer på arbeid i fremvoksende markeder.

Prishistorikk

Lavest
2375 KR
Høyest
2444 KR
Gjennomsnitt
2423 KR
Median
2433 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn Doing Business in Emerging Markets
GTIN/EAN/ISBN 9781526494566
Kategorier Bøker