SAGE PUBLICATIONS LTD

Industrial Marketing

Industrial Marketing

Produktbeskrivelse

Boken "Industrial Marketing" fungerer som en omfattende introduksjon til industrimarkedsføring og forsyningskjedeledelse. Den tar for seg egenskapene til industrielle produkter og prissetting, samt sentrale temaer som verdiskaping i samarbeid, bruk av big data, innovasjon, bærekraftige praksiser og samfunnsansvar (CSR). I læreboken finner du: * Markedsføringsfilosofi innen industrimarkeder * Kjerneegenskaper ved industrielle markeder * Markedsmiksen og produktlivssyklusen * Ufordringer knyttet til distribusjon og drift, inkludert verdiskaping, forretningsforhold og nettverk * Casestudier samt korte casestudier (vignetter) Denne boken er ideell for studenter som studerer industrimarkedsføring samt relaterte fagområder på både bachelor- og masternivå. Thomas Fotiadis er førsteamanuensis i markedsføring og leder av markedsføringslaboratoriet ved avdelingen for produksjon- og ledelsesingeniørfag ved Det tekniske universitetet Demokritos i Hellas. Adam Lindgreen er professor og leder for markedsføringsavdelingen ved Copenhagen Business School.

Prishistorikk

Lavest
754 KR
Høyest
786 KR
Gjennomsnitt
771 KR
Median
770 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn Industrial Marketing
GTIN/EAN/ISBN 9781529778533
Kategorier Bøker