Boken "Industrial Marketing" fungerer som en omfattende introduksjon til industrimarkedsføring og forsyningskjedeledelse. Den tar for seg egenskapene til industrielle produkter og prissetting, samt sentrale temaer som verdiskaping i samarbeid, bruk av big data, innovasjon, bærekraftige praksiser og samfunnsansvar (CSR). I læreboken finner du: * Markedsføringsfilosofi innen industrimarkeder * Kjerneegenskaper ved industrielle markeder * Markedsmiksen og produktlivssyklusen * Ufordringer knyttet til distribusjon og drift, inkludert verdiskaping, forretningsforhold og nettverk * Casestudier samt korte casestudier (vignetter) Denne boken er ideell for studenter som studerer industrimarkedsføring samt relaterte fagområder på både bachelor- og masternivå. Thomas Fotiadis er førsteamanuensis i markedsføring og leder av markedsføringslaboratoriet ved avdelingen for produksjon- og ledelsesingeniørfag ved Det tekniske universitetet Demokritos i Hellas. Adam Lindgreen er professor og leder for markedsføringsavdelingen ved Copenhagen Business School.