SAGE PUBLICATIONS LTD

Management Decision-Making, Big Data and Analytics

Management Decision-Making, Big Data and Analytics

Produktbeskrivelse

Denne tilgjengelige og presise læreboken utforsker dataanalyse fra et leder- og organisasjonsperspektiv, og undersøker hvordan slike verktøy kan hjelpe ledere til å bli mer effektive beslutningstakere. Boken kombinerer teori med praktisk anvendelse, og inneholder casestudier, eksempler og en sekvens med "kritiske hendelser" som gjør emnene både engasjerende og relevante for studenter innenfor business og ledelse. Kapitlene dekker banebrytende temaer, inkludert big data, analyseverktøy, håndtering av fremvoksende teknologier i beslutningsprosesser, samt håndtering av etiske, sikkerhetsmessige, personlige og juridiske aspekter knyttet til datadrevet beslutningstaking. Boken leveres med en lærerhåndbok, PowerPoint-presentasjoner og tilgang til fagartikler. Den er passende for management-studenter som studerer forretningsanalyse og beslutningstaking på bachelor-, master- og MBA-nivå.

Prishistorikk

Lavest
589 KR
Høyest
617 KR
Gjennomsnitt
602 KR
Median
604 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn Management Decision-Making, Big Data and Analytics
GTIN/EAN/ISBN 9781526492005
Kategorier Bøker