SAGE PUBLICATIONS LTD

Marketing Communications

Marketing Communications

Produktbeskrivelse

Marketing Communications er en svært populær lærebok som introduserer studenter for ulike verktøy, teorier og strategier innen markedsføringskommunikasjon på en lettfattelig måte. Denne fjerde utgaven inneholder oppdateringer om hvordan Covid-19-pandemien har påvirket markedsførings- og reklamebransjen. Boken fremhever også nye case-studier fra kjente selskaper og merker som Amazon, Burger King, Facebook og John Lewis. Den dekker aktuelle temaer som netthandlere, sosiale medienettverk (som TikTok), sosiale medie-influensere og etikk innen markedsføring. Denne læreboken er et viktig verk for studenter som studerer markedsføringskommunikasjon eller relaterte emner. John Egan er professor i markedsføring ved Regent's University i London.

Prishistorikk

Lavest
649 KR
Høyest
744 KR
Gjennomsnitt
715 KR
Median
729 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn Marketing Communications
GTIN/EAN/ISBN 9781529781212
Kategorier Bøker