SAGE PUBLICATIONS LTD

McQuail’s Media and Mass Communication Theory

McQuail’s Media and Mass Communication Theory

Produktbeskrivelse

McQuail's Media and Mass Communication Theory er et essensielt verk for alle som ønsker å forstå mediene og kommunikasjonens rolle i dagens samfunn. I den syvende utgaven av denne banebrytende teksten kombinerer forfatteren en rikholdig diskusjon om teoretiske perspektiver med relevante eksempler, noe som gir en dypere innsikt i medielandskapet vi lever i. Professor Sonia Livingstone fra London School of Economics og Political Science beskriver boken som en strålende invitasjon til feltet, som stimulerer til livlig debatt og er grundig forklart. Boken får også høyest ros fra Professor Barbie Zelizer ved Annenberg School for Communication, som mener at dette informasjonsrike verket er uunnværlig for de som ønsker en dypere forståelse av dagens medieoperasjoner. Denne oppdaterte utgaven tar for seg hvordan massekommunikasjon og medieteori utvikler seg i en tidsalder preget av store datamengder, algoritmisk kultur, kunstig intelligens, plattformstyring, strømmetjenester og massedisselformidling.

Prishistorikk

Lavest
589 KR
Høyest
645 KR
Gjennomsnitt
624 KR
Median
632 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn McQuail’s Media and Mass Communication Theory
GTIN/EAN/ISBN 9781473902510
Kategorier Bøker