SAGE PUBLICATIONS LTD

Principles of Marketing for a Digital Age

Principles of Marketing for a Digital Age

Produktbeskrivelse

Vinner av TAA 2021-prisen for mest lovende ny lærebok! Denne prisbelønte læreboken gir en grundig innføring i de viktigste konseptene og verktøyene for markedsføring i den digitale tidsalder. Den nye andre utgaven beholder et sterkt fokus på digital og sosial mediemarkedsføring, og er oppdatert med banebrytende innsikt om konsekvensene av Covid-19 for forbrukeratferd. Det er lagt større vekt på bærekraft, mangfold og inkludering, noe som gir deg de nødvendige ferdighetene for å bli en etisk og samfunnsbevisst markedsfører. Den nye utgaven inkluderer også: • Over 30 casestudier fra globale selskaper som Netflix, Amazon, Zara, Tony’s Chocolonely, Nissan og Airbnb • En oppdatert 'Bærekraft i fokus'-funksjon i hvert kapittel, som er i tråd med FNs prinsipper for ansvarlig ledelse i utdanning (PRME) • Et bredt spekter av kritiske refleksjonsspørsmål som oppfordrer deg til å reflektere over virkelige eksempler og scenarier. Denne læreboken er din essensielle veiledning til markedsføring i en digital tidsalder.

Prishistorikk

Lavest
649 KR
Høyest
716 KR
Gjennomsnitt
692 KR
Median
701 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn Principles of Marketing for a Digital Age
GTIN/EAN/ISBN 9781529779790
Kategorier Bøker