Vinner av TAA 2021-prisen for mest lovende ny lærebok! Denne prisbelønte læreboken gir en grundig innføring i de viktigste konseptene og verktøyene for markedsføring i den digitale tidsalder. Den nye andre utgaven beholder et sterkt fokus på digital og sosial mediemarkedsføring, og er oppdatert med banebrytende innsikt om konsekvensene av Covid-19 for forbrukeratferd. Det er lagt større vekt på bærekraft, mangfold og inkludering, noe som gir deg de nødvendige ferdighetene for å bli en etisk og samfunnsbevisst markedsfører. Den nye utgaven inkluderer også: • Over 30 casestudier fra globale selskaper som Netflix, Amazon, Zara, Tony’s Chocolonely, Nissan og Airbnb • En oppdatert 'Bærekraft i fokus'-funksjon i hvert kapittel, som er i tråd med FNs prinsipper for ansvarlig ledelse i utdanning (PRME) • Et bredt spekter av kritiske refleksjonsspørsmål som oppfordrer deg til å reflektere over virkelige eksempler og scenarier. Denne læreboken er din essensielle veiledning til markedsføring i en digital tidsalder.