SAGE PUBLICATIONS LTD

Researching Digital Media and Society

Researching Digital Media and Society

Produktbeskrivelse

Vi lever i et stadig mer digitalisert samfunn der digitale identiteter, rask utvikling av kunstig intelligens og stadig mer sofistikert programvare blir en del av vår hverdag. I denne boken blir forskere innen digital media utstyrt med verktøyene de trenger for å navigere i et stadig mer komplekst landskap av informasjon. Leseren vil få innsikt i hvorfor bestemte forskningsmetoder blir valgt og hvordan disse kan anvendes praktisk i ulike mediekurs på bachelor-nivå. Boken tar for seg hvordan forskningsmetoder kan hjelpe oss med å forstå den overfloden av informasjon vi møter daglig på nettet, fra TikTok-influensere til virale Twitter-innlegg. Hver kapittel inkluderer casestudier som illustrerer anvendelsen av både tradisjonelle metoder, som nettverksanalyse, og mer banebrytende tilnærminger, som grensesnittanalyse. Med en lettfattelig struktur skal denne boken gi et solid grunnlag for forskning innen digital media, og belyse rekkevidden og potensialet til disse verktøyene. Den gir en systematisk tilnærming til emnet og veileder leseren gjennom de spesifikke utfordringene og mulighetene som finnes i det digitale medielandskapet.

Prishistorikk

Lavest
1229 KR
Høyest
1322 KR
Gjennomsnitt
1258 KR
Median
1255 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn Researching Digital Media and Society
GTIN/EAN/ISBN 9781529605174
Kategorier Bøker