SAGE PUBLICATIONS LTD

Social Cognition

Social Cognition

Produktbeskrivelse

Den tredje utgaven av denne anerkjente læreboken fortsetter å utforske de fire sentrale og innflytelsesrike perspektivene innen moderne sosialpsykologi: sosial kognisjon, sosial identitet, sosiale representasjoner og diskursiv psykologi. Boken innleder med et grunnleggende kapittel som redegjør for disse perspektivene, etterfulgt av emnebaserte kapitler som tar for seg hvert perspektiv enkeltvis, og diskuterer likheter og ulikheter mellom dem. Viktige egenskaper ved den tredje utgaven inkluderer dekning av paradigmet innen sosial nevrovitenskap og forskning på implisitt sosial kognisjon. Læreboken har også oppdaterte pedagogiske funksjoner og visuelt materiale, og en utvidet konklusjon som belyser hvordan de ulike tilnærmingene i feltet overlapper, samt en generell diskusjon om retningen feltet er på vei mot. "Social Cognition: An Integrated Introduction" er en helhetlig lærebok som vil berike leserens forståelse av sosial kognisjon og de ulike temaene knyttet til dette.

Prishistorikk

Lavest
2002 KR
Høyest
2087 KR
Gjennomsnitt
2048 KR
Median
2045 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn Social Cognition
GTIN/EAN/ISBN 9781446210512
Kategorier Bøker