SAGE PUBLICATIONS LTD

Social Media for Academics

Social Media for Academics

Produktbeskrivelse

Sosiale medier har blitt en uunngåelig del av akademisk liv. De har kraften til å transformere vitenskapelig kommunikasjon og tilbyr nye muligheter for å publisere og promotere ditt arbeid, bygge nettverk innen ditt fagområde og engasjere offentligheten. For å lykkes med dette, er det imidlertid avgjørende å ha en grundig forståelse av beste praksis, samt risikoene og fordelene ved å presentere sin profesjonelle identitet på nettet. I boken finner du praktiske råd og reflekterte innsikter om hvordan man kan håndtere mulighetene og utfordringene som sosiale medier bringer på en måte som er både tilfredsstillende og bærekraftig som akademiker. Veiledningen har blitt oppdatert for å reflektere endringer innen sosiale medier og digital tenkning siden forrige utgave, inkludert: * Den mørke siden av sosiale medier – fra Trump til trakassering * Nye former for multimedia-engasjement – og hvordan du kan bruke dem til din fordel * Revisjon av din online identitet – hvorfor og hvordan * Å ta en pause – hvordan gjennomføre et sosialt medier sabbat. Besøk.

Prishistorikk

Lavest
369 KR
Høyest
391 KR
Gjennomsnitt
381 KR
Median
383 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn Social Media for Academics
GTIN/EAN/ISBN 9781526459121
Kategorier Bøker