SAGE PUBLICATIONS LTD

The SAGE Handbook of the Digital Media Economy

The SAGE Handbook of the Digital Media Economy

Produktbeskrivelse

Debattene rundt den digitale medieøkonomien er sentrale i studiene av medier og kommunikasjon. Med et stadig mer digitalisert og databasert mediemiljø påvirkes alle aspekter av dette feltet, fra eierskap og produksjon til distribusjon og forbruk. 'The SAGE Handbook of the Digital Media Economy' gir et tverrfaglig perspektiv på moderne forskning som omhandler skjæringspunktet mellom den digitale økonomien og mediene, samt de kulturelle og kreative næringene. Boken gir en grundig oversikt over de viktigste debattene samt de konseptuelle og metodologiske rammene som finnes. Den er delt inn i fem hoveddeler: Del 1 utforsker sentrale begreper, Del 2 omhandler metodologiske tilnærminger, Del 3 ser på medieindustrier i den digitale økonomien, Del 4 undersøker geografiene til den digitale økonomien, og Del 5 diskuterer lovgivning, styring og politikk. Dette gjør boken til et uvurderlig verktøy for studenter, forskere og beslutningstakere som ønsker å forstå denne komplekse og dynamiske sektoren.

Prishistorikk

Lavest
1611 KR
Høyest
1730 KR
Gjennomsnitt
1656 KR
Median
1611 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAGE PUBLICATIONS LTD
Navn The SAGE Handbook of the Digital Media Economy
GTIN/EAN/ISBN 9781526497994
Kategorier Bøker