Managing the Sales Organization : For the Digital Age
Produktbeskrivelse
Hvordan kan salgsytelsen forbedres? Dette er et sentralt spørsmål for mange salgorganisasjoner. I boken "Managing the Sales Organization: For the Digital Age" undersøker forfatterne hvilke konsekvenser den digitale tidsalder har for ledelsen av salgsteam. Med fremveksten av nye metoder for å nå og betjene kunder, har tradisjonelle salgsteknikker fått nye supplementer. Boken gir en grundig gjennomgang av hvilke områder som bør adresseres, samt hvilke verktøy som er tilgjengelige for ledere som ønsker å forbedre ytelsen i sine salgsteam. De beskrevne modellene hviler på solid akademisk forskning og forfatternes omfattende erfaring fra å lede vellykkede salgorganisasjoner og som ledelseskonsulenter. Leseren vil finne praktiske eksempler som illustrerer hvordan selskaper har løst forskjellige utfordringer i virkeligheten, i tillegg til forklaringer på hvorfor de valgte løsningene fungerer, med henvisninger til markedsføringsmodeller, organisasjonsteori og psykologi. "Jeg har undervist i strategi ved Handelshøyskolen i Stockholm i 35 år, og det har gang på gang slått meg hvor viktig dette emnet er."