SAMFUNDSLITTERATUR

Medie- og kommunikationsleksikon

Medie- og kommunikationsleksikon

Produktbeskrivelse

Medie- og kommunikationsleksikon er en betydningsfull og allerede klassisk referanseverk innen mediefeltet, nå i sin tredje utgave. Dette oppdaterte leksikonet tilbyr et omfattende utvalg av nye og reviderte artikler om sentrale begreper, teorier, metoder, fenomener og forskere innen ulike grener av mediefaget, inkludert medieteori, mediesosiologi, mediehistorie, organisasjonskommunikasjon, kommunikasjonsteori, fortellingsmetoder, journalistikk, diskursteori, digitale medier, resepsjonsanalyse, visuell teori, lingvistikk samt radio, TV og film. Verkets styrke ligger i bidragene fra 150 fremstående fagfolk fra flere land, deriblant Danmark, Norge, Sverige, Finland, Nederland, England, Frankrike og USA, som sammen gir omfattende innsikt og dybde til medieforskning og -praksis.

Prishistorikk

Lavest
125 KR
Høyest
131 KR
Gjennomsnitt
128 KR
Median
128 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAMFUNDSLITTERATUR
Navn Medie- og kommunikationsleksikon
GTIN/EAN/ISBN 9788759315231
Kategorier Bøker