SAMFUNDSLITTERATUR

Strategizing Communication

Strategizing Communication

Produktbeskrivelse

Boken "Strategizing Communication" gir en unik innsikt i teorien og praksisen rundt strategisk kommunikasjon. Hovedargumentet i titelen fokuserer på viktigheten av strategisering - prosessen med å opptre og uttrykke seg strategisk. I strategiseringsprosessen er det avgjørende å forstå og utnytte kontekstuelle faktorer som konkurranse, teknologiske utviklinger, nåværende hendelser samt organisasjonskultur, struktur og praksis. Disse elementene spiller en sentral rolle i å bestemme en organisasjons kommunikative suksess. I sin andre utgave er "Strategizing Communication" skrevet for både studenter og praktikere som ønsker å lære om og tilegne seg verktøy for å håndtere de mange og varierte utfordringene organisasjoner møter når de kommuniserer i dagens hybride medielandskap. Utgaven er grundig revidert og inneholder oppdaterte casestudier og friske empiriske eksempler, samt vurderinger av nåværende utviklinger innen områder som sosialt ansvar og krisekommunikasjon, i tillegg til detaljerte beskrivelser av relevante teorier.

Prishistorikk

Lavest
507 KR
Høyest
529 KR
Gjennomsnitt
518 KR
Median
518 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SAMFUNDSLITTERATUR
Navn Strategizing Communication
GTIN/EAN/ISBN 9788759334775
Kategorier Bøker