SANAGE PUBLISHING HOUSE LLP

Scientific Advertising

Scientific Advertising

Produktbeskrivelse

«Scientific Advertising» er en banebrytende bok skrevet av Claude C. Hopkins, som regnes som essensiell lesning for alle som ønsker å forstå reklame og markedsføring. Boken har fått mye anerkjennelse fra prominente figurer innen reklame og markedsføring, som David Ogilvy, Gary Halbert og Jay Abraham, som beskriver den som en 'må-lese' for alle i bransjen. I denne boken presenteres flere viktige prinsipper som danner grunnlaget for moderne performance-basert markedsføring. Blant temaene som dekkes finner vi viktigheten av testing og måling av reklameeffektivitet, kunsten å skrive til en enkeltperson, samt hvordan man kan forstå og anvende psykologi i annonsering. Boken understreker også viktigheten av å basere reklame på faktiske salg, å eliminere risiko for kunden, og å lære hvordan man kan avdekke behovene til tusenvis av enkeltpersoner for å forstå hva millioner vil kjøpe. Det er nærmest umulig å påstå at man forstår annonsering uten å ha en grundig forståelse av innholdet i denne viktige boken. David Ogilvy selv mente at 'ingen bør ha noe med annonsering å gjøre før de har lest denne boken syv ganger'. «Scientific Advertising» betraktes av mange som fundamentet for direktesalg og markedsføring, og det gir uvurderlig innsikt som er like relevant i dag som da den først ble utgitt.

Prishistorikk

Lavest
226 KR
Høyest
235 KR
Gjennomsnitt
230 KR
Median
230 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SANAGE PUBLISHING HOUSE LLP
Navn Scientific Advertising
GTIN/EAN/ISBN 9789394112674
Kategorier Bøker