Scholars World

Customer Life Time Value

Customer Life Time Value

Produktbeskrivelse

Boken utforsker grundig konseptet Kundens Livstidverdi (Customer Lifetime Value - CLV) ved å gjennomgå den omfattende litteraturen tilgjengelig på området. Den fremhever betydningen av å måle CLV for å forbedre effektiviteten av andre markedsføringsverktøy som markedssegmentering, kundetilfredshet, lojalitet og kundeverdi. Forskjellige metoder for å beregne kundeverdi sammenlignes, både i kontraktsbaserte og ikke-kontraktsbaserte situasjoner, for å finne den mest hensiktsmessige tilnærmingen. Leserne gis innsikt i de ulike utfordringene organisasjoner møter når de skal vurdere lønnsomheten av sine kunder. Boken diskuterer også hvordan CLV spiller en viktig rolle i utviklingen av kundesentriske strategier, og hvordan slike strategier kan implementeres i både B2B- og B2C-miljøer. Dette gjør det mulig for ledere å skape mer ansvarlighet rundt store markedsføringsutgifter, samt fatte bedre forretningsbeslutninger. Det er håp om at boken vil være nyttig for leserne.

Prishistorikk

Lavest
715 KR
Høyest
745 KR
Gjennomsnitt
731 KR
Median
730 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Scholars World
Navn Customer Life Time Value
GTIN/EAN/ISBN 9789388173599
Kategorier Bøker