Scott Burleson

The Statue in the Stone

The Statue in the Stone

Produktbeskrivelse

«The Statue in the Stone» er et omfattende verk om filosofien bak Jobs-to-be-Done. Denne ideologien har blitt formet av flere prominente bidragsytere, men de mest sentrale grunnleggerne, som presenteres i alfabetisk rekkefølge, er Lance Bettencourt, Clayton Christensen, Theodore Levitt og Anthony Ulwick. Christensen fremhever en grunnleggende forståelse: 'En kunde 'ansetter' et produkt for å oppnå et bestemt mål.' Dette målet kan være en ambisjon, en oppgave eller et problem som må løses. Jobs-to-be-Done-filosofien bygger på denne enkle, men kraftfulle sannheten, som utgjør det mest effektive rammeverket for å forstå hva som motiverer kunder. Det viser seg at kunder ikke prioriteter merker, selskaper, produkter eller teknologi; de tiltrekkes av det produktet som best hjelper dem med å få jobben gjort. Denne innsikten er uvurderlig for markedsførere, innovatører, bedriftsledere, produktledere og alle som ønsker å skape verdi for sine kunder. Selv om mange er kjent med begrepet 'jobs-to-be-done' (JTBD), har få reell erfaring med å anvende det i praksis.

Prishistorikk

Lavest
210 KR
Høyest
217 KR
Gjennomsnitt
215 KR
Median
215 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Scott Burleson
Navn The Statue in the Stone
GTIN/EAN/ISBN 9781734695038
Kategorier Bøker