Service Strategy Press

Service Strategy in Action: A Practical Guide for Growing Your B2B Service and Solution Business

Service Strategy in Action: A Practical Guide for Growing Your B2B Service and Solution Business

Produktbeskrivelse

I dagens konkurranseutsatte globale markeder er det ikke tilstrekkelig bare å lage et fantastisk produkt. For å oppnå lønnsom vekst og skille seg ut fra konkurrentene må virksomheten strategisk konkurrere gjennom service og innovative løsninger for bedriftskunder. Professorene Christian Kowalkowski og Wolfgang Ulaga leder deg gjennom prosessen med å omforme virksomheten fra en produktfokusert modell til en mer serviceorientert tilnærming. I deres eksklusive tolvtrinns veikart for lønnsom servicevekst vil de hjelpe deg å bryte ut av en snever produktorientert tankegang. Du vil lære å vurdere om selskapet ditt er 'tilpasset service', maksimere bruken av eksisterende tjenester, innovere og skape merverdier gjennom tjenester og kundeløsninger utenfor produktene dine. I tillegg får du innsikt i hvordan du kan etablere en ekte servicekultur i organisasjonen, drive endringer, justere service-strategien med bedriftens mål, transformere din produktfokuserte salgsavdeling til en serviceorientert salgsorganisasjon, og designe en organisasjonsstruktur som fremmer service. Denne boken er en uvurderlig ressurs for alle som ønsker å navigere i overgangen fra produkter til tjenester og oppnå bærekraftig vekst.

Prishistorikk

Lavest
405 KR
Høyest
426 KR
Gjennomsnitt
416 KR
Median
414 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Service Strategy Press
Navn Service Strategy in Action: A Practical Guide for Growing Your B2B Service and Solution Business
GTIN/EAN/ISBN 9780692819104
Kategorier Bøker