Services Marketing: People, Technology, Strategy (Ninth Edition) av Jochen (Nus S'pore) Wirtz, Christopher (.) Lovelock

Services Marketing: People, Technology, Strategy (Ninth Edition) av Jochen (Nus S'pore) Wirtz, Christopher (.) Lovelock

Produktbeskrivelse

Boken 'Services Marketing: People, Technology, Strategy' (ninth edition) er en ledende lærebok innen tjenesteremarkedsføring, skrevet av Jochen Wirtz og Christopher Lovelock. Denne oppdaterte utgaven gir en grundig analyse av den nyeste akademiske forskningen, aktuelle bransjetrender, teknologi, sosiale medier og praktiske eksempler fra virkeligheten. Med et sterkt fokus på ledelse, presenteres innholdet gjennom et sammenhengende og progressivt pedagogisk rammeverk, som er basert på solid akademisk forskning. Boken inneholder caser og eksempler fra hele verden, noe som gjør den ideell for studenter som ønsker å utvikle en bredere ledelsesforståelse. I tillegg tilbys det supplerende ressurser til undervisere som benytter denne læreboken i sine kurs, inkludert en instruktørhåndbok, caseundervisningsnotater, PowerPoint-presentasjoner og en testbank. For mer informasjon, vennligst kontakt [email protected].

Prishistorikk

Lavest
733 KR
Høyest
765 KR
Gjennomsnitt
750 KR
Median
749 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Services Marketing: People, Technology, Strategy (Ninth Edition) av Jochen (Nus S'pore) Wirtz, Christopher (.) Lovelock
GTIN/EAN/ISBN 9781944659820
Kategorier Bøker