Set Margins' publications

What Is Post-Branding?

What Is Post-Branding?

Produktbeskrivelse

Boken "What Is Post-Branding?" er en spennende sammensmelting av design, kritisk teori og praktisk veiledning, som til sammen tilbyr et kreativt motargument mot merkevarenes neoliberale ortodoksi. Merker er ikke bare en forstyrrende kraft i kulturen, men de utgjør også kjerneelementet i vår kultur; de fungerer som sponsede mekanismer for å konstruere og manipulere mening samt menneskelig identitet. Men bør vi virkelig overlate et så grunnleggende menneskelig behov til markedet? Hvis ikke, hva er alternativene? Denne kompakte boken, delt inn i fire hoveddeler, representerer et arbeid av 'praktisk teori'. I den første delen, 'DIS-BRANDED', tilbys det 20 korte kapitler som avdekker det ideologiske grunnlaget for og de virkelige konsekvensene av merkevarer. Den andre delen, 'Mixed Messages', er et provoserende visuelt essay som belyser hovedtemaene i teksten. Den tredje delen, 'Manual', presenterer en ramme for et kritisk alternativ til selskapsmerkevarer, ved humoristisk å tilpasse vintage instruksjonsdiagrammer i en satirisk merkevaremanual. Denne delen inkluderer også eksempler på...

Prishistorikk

Lavest
272 KR
Høyest
321 KR
Gjennomsnitt
292 KR
Median
272 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Set Margins' publications
Navn What Is Post-Branding?
GTIN/EAN/ISBN 9789083270678
Kategorier Bøker