SIMON & SCHUSTER

BRAND SENSE

BRAND SENSE

Produktbeskrivelse

Boken 'Brand Sense' er et banebrytende verk om sansebranding, som viser hvordan selskaper appellerer til forbrukernes fem sanser for å selge produkter. Visste du for eksempel at den behagelige lukten som følger med kjøpet av en ny bil, faktisk kommer fra en fabrikkmontert aerosolbeholder som inneholder 'ny-bil' aroma? Eller at Kellogg's’ kjente 'knas' blir generert i lyde laboratorier? Videre har den karakteristiske lyden av et nettopp åpnet glass Nescaf frysetørket kaffe, i tillegg til duften av krystallene, blitt utviklet i fabrikker i flere tiår. Mange ungdommer gjenkjenner også et par jeans fra Abercrombie & Fitch ikke bare på utseende eller stil, men også på duften. I denne kreative og autoritative boken om hvordan sansene våre påvirker hverdagslige kjøpsbeslutninger, avdekker den globale merkevareeksperten Martin Lindstrom hvordan verdens mest suksessrike selskaper og produkter integrerer berøring, smak, lukt, syn og lyd med imponerende og noen ganger til og med sjokkerende resultater.

Prishistorikk

Lavest
174 KR
Høyest
183 KR
Gjennomsnitt
178 KR
Median
177 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SIMON & SCHUSTER
Navn BRAND SENSE
GTIN/EAN/ISBN 9781439172018
Kategorier Bøker