SIMON & SCHUSTER

Marketing Places

Marketing Places

Produktbeskrivelse

I dagens samfunn ser vi overskrifter om byer som går konkurs, stater med store budsjettunderskudd, og nasjoner som sliter med høy gjeld og stagnasjon. I boken "Marketing Places" argumenterer Philip Kotler for at tusenvis av steder - enten det er byer, stater eller nasjoner - befinner seg i en krise. De kan ikke lenger stole på nasjonale industripolitikker, som føderale støtteordninger, som en garanti for jobber og beskyttelse. Forfatteren påpeker at steder må, på samme måte som enhver markedsdrevet virksomhet, gjøre seg selv til attraktive 'produkter' ved å forbedre sin industrielle basis og kommunisere de spesielle kvaliteter mer effektivt til sine målgrupper. Gjennom studier av byer og nasjoner fra hele verden gir Kotler en systematisk analyse av hvorfor så mange steder har opplevd økonomiske problemer, og han kommer med anbefalinger for hvordan man kan revitalisere en lokal økonomi. Boken viser også hvordan 'stedskriger' - kampene om japanske fabrikker, offentlige prosjekter, OL-arrangementer, baseball-lag og konvensjonsvirksomhet, samt andre økonomiske gevinster - ofte er feiltolket og fører til sløsing med ressurser.

Prishistorikk

Lavest
270 KR
Høyest
284 KR
Gjennomsnitt
277 KR
Median
276 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SIMON & SCHUSTER
Navn Marketing Places
GTIN/EAN/ISBN 9780743236362
Kategorier Bøker