Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade
Produktbeskrivelse
Den anerkjente bestselgeren fra New York Times og Wall Street Journal, 'Pre-Suasion: A Revolutionary Way to Influence and Persuade', av Robert Cialdini, utforsker hvordan det ikke nødvendigvis er selve budskapet som endrer folks oppfatning, men snarere det avgjørende øyeblikket som forutgår leveringen av dette budskapet. Hva skiller effektive kommunikatører fra virkelig suksessrike overtalere? Med samme grundige vitenskapelige forskning og tilgjengelighet som gjorde hans tidligere verk 'Influence' til en ikonisk bestselger, viser Cialdini hvordan man kan forberede mennesker til å være mottakelige for et budskap før de faktisk opplever det. Optimal overbevisning oppnås kun gjennom optimal pre-suasion. Dette betyr at for å endre 'sinn' må en pre-suader også endre 'tankemessige tilstander'. Utnevnt til en av 'Beste forretningsbøker i 2016' av Financial Times, og karakterisert som 'overbevisende' av The Wall Street Journal, trekker Cialdini på sin omfattende erfaring som vår tids mest siterte sosialpsykolog, og presenterer teknikkene en person bør implementere for å bli en mester i overtalelse.