SIMON & SCHUSTER

Strategic Supremacy

Strategic Supremacy

Produktbeskrivelse

Opplever ditt selskap at nye konkurrenter retter dødelige angrep mot produktene og markedene deres? Richard A. D'Aveni, forfatteren av den kjente håndboken for angripere, "Hypercompetition", presenterer motstrategier og taktikker som enhver bransjeleder eller etablert virksomhet kan bruke for å forsvare seg mot revolusjonære, disruptorer eller hyperkonkurrenter. D'Aveni hevder at hemmeligheten ligger i å lage reglene, ikke å bryte dem, for ifølge ham er det fortsatt regelmakerne som regjerer. I sin argumentasjon understreker han at 'profitt og velstand kommer ikke fra revolusjon, men fra stabilitet og ordnet endring.' D'Aveni gir en imponerende rammeverk som gjør det mulig for enhver ressurssterk eller smart forsvarsspiller å oppnå strategisk overlegenhet ved å være først til å definere spillefeltet. Han viser hvordan globale giganter som Disney, Microsoft og Procter & Gamble har oppnådd fremtredende posisjoner ved å rekontekstualisere produktsortimentene sine som kraftfulle konkurransearsenaler, som han omtaler som 'påvirkningsområder.' Dette representerer i bunn og grunn en ny måte å konkurrere på ved å restrukturere.

Prishistorikk

Lavest
270 KR
Høyest
281 KR
Gjennomsnitt
276 KR
Median
276 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SIMON & SCHUSTER
Navn Strategic Supremacy
GTIN/EAN/ISBN 9781416576471
Kategorier Bøker