SIMON & SCHUSTER

The Carrot Principle: How the Best Managers Use Recognition to Engage

The Carrot Principle: How the Best Managers Use Recognition to Engage

Produktbeskrivelse

Kulturen i en vellykket arbeidsplass skapes ikke av administrerende direktører eller HR-avdelinger, men av én og én leder. En omfattende nasjonal statistisk studie fra Jackson-organisasjonen, som her presenteres for første gang, viser at ledere som blir vurdert som 'svært effektive' i anerkjennelse av sine medarbeidere også er kjent for å være gode kommunikatorer, teambyggere og målsettere. Kjernen i budskapet er klar: de mest suksessrike lederne benytter anerkjennelse fremfor straff. "The Carrot Principle" demonstrerer hvordan vanlige organisasjoner kan transformere seg til ekstraordinære gjennom anerkjennelse og ros. Boken baserer seg på casestudier fra noen av verdens mest vellykkede selskaper, som DHL, Avis og Pepsi, for å illustrere hvordan anerkjennelse kan føre til økt medarbeiderengasjement og bedre resultater. Med en mengde praktiske råd og eksempler på hvordan prinsippet kan implementeres i virkeligheten, fungerer denne moderne klassikeren som en veiledning for ledere til ikke bare å bli bedre likt, men også mer effektive.

Prishistorikk

Lavest
268 KR
Høyest
282 KR
Gjennomsnitt
275 KR
Median
274 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SIMON & SCHUSTER
Navn The Carrot Principle: How the Best Managers Use Recognition to Engage
GTIN/EAN/ISBN 9781439149171
Kategorier Bøker