SITEPOINT PTY LTD

Researching UX: Analytics

Researching UX: Analytics

Produktbeskrivelse

God brukeropplevelse (UX) bygger på bevis. Kvalitative data, som brukertesting og feltforskning, gir en solid grunnlag, men for å få et komplett bilde av hvordan brukerne interagerer med nettstedet eller appen din, er det nødvendig å benytte kvantitative data i form av analyser. Denne boken gir deg en trinn-for-trinn-guide til hvordan du kan bruke data fra nettsteds- og appanalyser for å informere designvalg og forbedre brukeropplevelsen betydelig. Boken inneholder praktiske retningslinjer og detaljerte eksempler som dekker: hvorfor du bør samle inn analyse data for dine UX-prosjekter, hvordan du kommer i gang med analyseverktøy, hvordan du analyserer data, hvordan du finner problemer i analysene, og hvordan du kan bruke analyser til å støtte brukerstudier, samt måle og rapportere om resultater. Ved slutten av denne boken vil du ha en solid forståelse av den viktige rollen som analyser spiller i UX-prosessen. Den vil inspirere deg til å ta en 'analyse-først' tilnærming til dine UX-prosjekter.

Prishistorikk

Lavest
388 KR
Høyest
404 KR
Gjennomsnitt
396 KR
Median
396 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke SITEPOINT PTY LTD
Navn Researching UX: Analytics
GTIN/EAN/ISBN 9780994347077
Kategorier Bøker