Mestrer B2B-markedsføring med en omfattende veiledning fylt med over 250 verdifulle strategier. "250+ Best Practices for B2B Marketing Success" er en trinn-for-trinn guide for å bli en ledende profesjonell innen B2B-markedsføring. Skrevet av Alexander Kesler, en erfaren markedsføringspraktiker og tankeleder, fungerer denne boken som en ressurs for alle nivåer av B2B-profesjonelle, fra de som tar sine første skritt inn i B2B-markedsføringsverdenen til de mest erfarne ekspertene. Boken sammenfatter beste praksis som kan ta år å lære, og presenterer dem i et lettfattelig (og lett gjennomførbart) format. Informasjonen i denne boken er bevist, umiddelbart anvendbar, og inneholder trinn som de fleste markedsførere kan bruke med en gang – alt fra å lage innhold til å måle effektiviteten ved slutten av kampanjen. Fremfor alt, presenterer denne boken engasjerende strategier og metoder som passer for enhver virksomhet. Kortfattet og presist, kan markedsførere anvende rådene som gis her i enhver sammenheng.