Theory in School-Based Occupational Therapy Practice
Produktbeskrivelse
Boken 'Theory in School-Based Occupational Therapy Practice: A Practical Application' adresserer et kritisk behov innen det skolebaserte yrkesrettede terapifeltet for en modell som integrerer teori-basert beslutningstaking i praksis. Dr. Laverdure og Dr. Seruya tilbyr praktisk informasjon som støtter oversettelsen og anvendelsen av teori i yrkesrettet terapi i skolemiljøer. Teksten gir et viktig rammeverk for utviklingen av yrkesrettet terapi i lys av utdanningsreformer og ansvarlighet. Innholdet inkluderer evidensbaserte teoretiske konsepter, teorier og referanserammer som brukes av yrkesrettede terapeuter i skolen. Boken inneholder også case-eksempler som forbereder studenter i yrkesrettet terapi for praksis i skoleinnstillinger. Kapitlene er skrevet av eksperter innen teori og praksis, samt eksempler fra virkeligheten som illustrerer anvendelsen av innholdet. Dette gjør boken ideell for kommende terapeuter som ønsker å styrke sine kunnskaper og ferdigheter i skolemiljøet.