Small Data av Martin Lindstrom Company

Small Data av Martin Lindstrom Company

Produktbeskrivelse

Boken "Small Data" av Martin Lindstrom er en New York Times bestselger som ble ansett som en av de mest betydningsfulle bøkene i 2016 av Inc, og en must-read forretningsbok av Forbes. Med en fascinerende stil inviterer Lindstrom leserne til å ta del i sitt unike syn på hvordan smådata kan gi avgjørende innsikt i menneskelig atferd. Han, som en moderne Sherlock Holmes, kombinerer teknologiske data med nærgående psykologiske observasjoner for å gi et klart bilde av våre ønsker og behov. Gjennom eksempler fra ulike deler av verden viser han hvordan små, tilsynelatende ubetydelige detaljer kan føre til store endringer. Fra et kosedyr på et tenåringsrom i Sveits som endret over 1000 butikker, til et perlesmykke i Dubai som hjalp Jenny Craig til å øke medlemslojaliteten med 159%, er hver historie en illustrasjon av hvordan smådata kan revolusjonere bransjer. Boken tar leserne med på en reise som kombinerer reisebeskrivelser med forensisk psykologi, der Lindstrom tar i bruk sin egen CLUES-rammeverk. Dette viser at big data bare er en del av et større puslespill når man ønsker å forstå forbrukerne bedre og avdekke de kontraintuitive innsiktene som kan forandre hele industrier. "Small Data" gir et sjeldent innblikk i hva som kreves for å bygge globale merker og avslører overraskende sannheter om hva som binder oss sammen som mennesker.

Prishistorikk

Lavest
187 KR
Høyest
199 KR
Gjennomsnitt
192 KR
Median
191 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Small Data av Martin Lindstrom Company
GTIN/EAN/ISBN 9781473630130
Kategorier Bøker