Social Media and Crisis Communication

Social Media and Crisis Communication

Produktbeskrivelse

Den andre utgaven av denne viktige teksten integrerer teori, forskning og praktisk anvendelse for å gi leserne en oppdatert forståelse av hvordan sosiale medier spiller en rolle i krisekommunikasjon. Boken undersøker spesifikke krisearenaer som helse, næringsliv, ideelle organisasjoner, religion, politikk og katastrofer i dybden, og behandler ulike plattformer for sosiale medier samt den nyere teknologien. 'Social Media and Crisis Communication, Second Edition' tilbyr et nytt perspektiv på visuell kommunikasjon i sosiale medier, samt en mer global oversikt over litteraturen som omhandler sosiale medier og krisekommunikasjon. Den har et forbedret fokus på etikk, et kort sammendrag om kommunikasjon, og case-studier for hver anvendelsesområde, noe som gjør den praktisk for bruk i ulike læringsmiljøer. Boken er et must for forskere, viderekomne studenter og praktikere som ønsker å holde seg i forkant av forskningen, og vil appellere til dem innen PR, strategisk kommunikasjon, bedriftskommunikasjon, regjering og frivillige organisasjoner.

Prishistorikk

Lavest
479 KR
Høyest
508 KR
Gjennomsnitt
495 KR
Median
499 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Social Media and Crisis Communication
GTIN/EAN/ISBN 9780367489007
Kategorier Bøker