Social Media Marketing av Stephan Dahl

Social Media Marketing av Stephan Dahl

Produktbeskrivelse

Den tredje utgaven av den populære boken 'Social Media Marketing' gir deg verktøyene for å forstå samspillet mellom teori og praksis innenfor sosiale medier. Denne oppdaterte utgaven tar for seg de nyeste teknologiske framskrittene innen feltet, inkludert kunstig intelligens og virtuell markedsføring. En helt ny kapittel om fremveksten av influencer-kultur og markedsføring gir ytterligere innsikt i dagens landskap. Boken inneholder også eksempler og casestudier som gir kontekst til fagstoffet, med kjente merker og plattformer som Instagram, Dunkin Donuts, Amazon, samt politisk markedsføring for sosiale bevegelser som Extinction Rebellion. Dette verket er et uvurderlig bidrag for alle studenter, forskere og praktikere innen markedsføring i dagens samfunn.

Prishistorikk

Lavest
713 KR
Høyest
744 KR
Gjennomsnitt
728 KR
Median
729 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Social Media Marketing av Stephan Dahl
GTIN/EAN/ISBN 9781529720822
Kategorier Bøker