Fjerde utgave av "Social Media Strategy" er en uunnværlig trinn-for-trinn-veiledning for å innovere endringer, støtte tradisjonell markedsføring, reklame og PR-innsats, samt utnytte forbrukernes innflytelse i den digitale verden. Med et helt integrert rammeverk for markedsføring, annonsering og offentlig kommunikasjon, går Keith Quesenberrys oppdaterte lærebok utover tips og triks for å systematisk utforske de unike kvalitetene, utfordringene og mulighetene som sosiale medier tilbyr. Studenter vil lære grunnleggende prinsipper og velprøvde prosesser for å utvikle skreddersydde sosiale medieplaner som integrerer betalte, opptjente, delte og eide medier basert på forretningsmål, målgrupper, store ideer og kategorier for sosiale medier. Denne teksten, som har bevist seg både i klasserom og i bransjen, er oppdatert med nye infografikker og konsise leseseksjoner, samt hyppige tabeller, sjekklister og maler. Nye og oppdaterte casestudier i hvert kapittel engasjerer studenter med aktuelle eksempler fra små virksomheter, store selskaper og mer.