Social Preferences av Professor Michalis (University of Birmingham) Drouvelis

Social Preferences av Professor Michalis (University of Birmingham) Drouvelis

Produktbeskrivelse

Denne boken gir en innføring i et av de viktigste områdene innen atferdsøkonomi – sosiale preferanser. Den forklarer på en klar og lettfattelig måte hvordan spesifikke grupper av eksperimenter har blitt benyttet av atferdsøkonomer for å belyse prosessene bak økonomiske beslutninger. Boken omhandler ulike typer spill, inkludert forhandlingsspill, tillitsspill og spill om offentlige goder. Forfatteren demonstrerer og forklarer betydningen av faktorer som straff, sanksjoner, følelser, samarbeid, gjensidighet, lederskap, innramming og kulturelle forskjeller. Leserne får innsikt og verktøyene de trenger for å gjenskape eksperimentene selv, noe som gir en dypere forståelse av hvordan sosiale interaksjoner påvirker beslutningsprosesser innen økonomi.

Prishistorikk

Lavest
350 KR
Høyest
403 KR
Gjennomsnitt
387 KR
Median
395 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Social Preferences av Professor Michalis (University of Birmingham) Drouvelis
GTIN/EAN/ISBN 9781788214179
Kategorier Bøker