Revisiting Professional Learning Communities at Work(r): Proven Insights for Sustained, Substantive School Improvement, Second Edition
Produktbeskrivelse
Denne nye utgaven av en klassisk bok henvender seg til pedagoger som er engasjert i den moralske forpliktelsen til å gjøre det som er rett for alle elever. Forfatterne tar utgangspunkt i tankegangen om at profesjonelle læringsfellesskap (PLC) på arbeid er en kontinuerlig prosess for skoleforbedring. Resultatet er en åpenbaring av beste praksiser som er bekreftet av den nyeste forskningen, samt en bekreftelse av kraften i de tre hovedidéene og de fire kritiske spørsmålene i denne velprøvde prosessen. I denne boka lærer du hvordan man opprettholder arbeidet til samarbeidsteamene for å sikre beste praksis innen undervisning, vurdering, tiltak og mer. Oppdag nye ideer og perspektiver på skoleledelse og skolens kultur. Dyk ned i en dypere spesifikasjon av hvilke utfordringer profesjonelle læringsfellesskap kan ha en positiv innvirkning på. Lær hvordan man effektivt kan gi ekstra tid og støtte til elever som sliter, samt utfordringer for de som allerede har nådd sine læringsmål. Få innsikt i hva forskningen viser er ineffektivt for studenters suksess, og hvorfor slike praksiser bør unngås.