Denne essensielle veilederen gir deg innsikten du trenger for å gjøre markedsføringen og annonseringen din mer lønnsom på en raskere måte. Du har allerede et fantastisk produkt eller en tjeneste, men hvordan kan du bygge en fortelling rundt det som taler til kundenes holdninger, interesser og behov? I boken 'Scientific Advertising' trekker Claude C. Hopkins på etablerte teknikker og dokumenterte metoder som fjerner gjettingen fra annonseringen, slik at du kan oppnå målbare og betydelige avkastninger på investeringen. Både studenter og fagfolk vil dra nytte av de tidløse prinsippene i denne boken, som blant annet viser hvordan du kan: * Skape en vinnende personlighet for annonsene dine * Motivere folk til å kjøpe uten å ty til sensasjonalisme eller tom retorikk * Strategisk inkludere visuelle designelementer i annonser * Utnytte kraften i kupongannonsering, produktprøver og direkte markedsføring * Kjør testkampanjer for å ta smartere beslutninger om annonsekostnadene dine. Claude C. Hopkins, kjent som 'far til moderne annonseteknikker', revolusjonerte markedsføringsbransjen med sitt banebrytende arbeid.