Hva skiller gjennomsnittlige bedrifter fra de som oppnår ekstraordinær suksess? Mange tror det handler om bedre produkter, men sannheten er at konkurrentene raskt kan kopiere din 'hemmelige oppskrift' og lansere en 'bedre enn deg'-versjon før du rekker å si 'Usain Bolt.' God kundeservice? De fleste av dine konkurrenter påstår at de tilbyr den beste kundeservicen, men dette er ofte bare en vag generalisering uten konkret innhold. Bedre priser? Det er en illusjon. Firmaer som spesialiserer seg på lavprisstrategier står i fare for å bli utryddet av priskrig. Den harde realiteten er at nesten alle bransjer i dag opplever økende kommersialisering av produkter og tjenester, noe som presser priser og marginer, og gir rom for tøffere konkurranse. Løsningen? Du må skape en Uncopyable Attachment med kundene dine. De må se på deg ikke bare som leverandør av et overlegen produkt, men også som en samarbeidspartner som gir dem en høyverdig relasjon som de rett og slett ikke kan få noe annet sted. I boken Uncopyable, argumenterer Steve Miller overbevisende for at nye tilnærminger er nødvendige for å skille seg ut i en stadig mer konkurransedyktig verden.