Spreadable Media av Henry Jenkins, Sam Ford, Joshua Green

Spreadable Media av Henry Jenkins, Sam Ford, Joshua Green

Produktbeskrivelse

Spredbare medier gir et enestående innblikk i dagens media-landskap som stadig er i endring. Tidene der selskaper hadde full kontroll over medieinnhold og distribusjon er forbi, og i stedet har vi trådt inn i en æra preget av det som kalles "brukergenerert innhold". Boken kartlegger disse fundamentale endringene og gir leserne en grundig forståelse av hvordan deltakelseskulturen har utviklet seg, fra internett-memer til presidentens tweets. Forfatterne utfordrer våre oppfatninger omkring hva som blir "viralt", ved å undersøke faktorer som publikumsengasjement og deltakelsens miljø. De sammenligner begrepene "klisjé" – å samle oppmerksomhet i sentraliserte plasser – med "spredbarhet" – å distribuere innhold vidt gjennom både formelle og uformelle nettverk. Mens den første ofte har vært måleenheten for mediesuksess i den digitale verden, beskriver den sistnevnte de faktiske måtene innhold reiser på.

Prishistorikk

Lavest
320 KR
Høyest
349 KR
Gjennomsnitt
329 KR
Median
327 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke
Navn Spreadable Media av Henry Jenkins, Sam Ford, Joshua Green
GTIN/EAN/ISBN 9781479856053
Kategorier Bøker