Har du ingen onboarding-plan for kundene dine, går du glipp av verdifulle kunder og mister fremtidige inntekter. Onboarding er en kritisk del av kundereisen, men mange B2B-selskaper tar ikke aktive tiltak i begynnelsen av kunde-reisen. I stedet står teamene for Customer Success overfor utfordrende oppgaver med å redde kundeforhold og slukke branner når kundene uunngåelig møter problemer eller står fast. Denne reaktive tilnærmingen skaper utfordringer for både Customer Success-teamene, inntektene og kundene. Onboarding er viktigere enn du kanskje tror. Et vellykket onboarding-program fører til mer fornøyde kunder og ansatte, høyere bruk av løsninger, samt økt livstidsverdi for kundene. I 'Onboarding Matters' deler Donna Weber sin Orchestrated Onboarding(TM)-rammeverk som hun implementerer hos ledende B2B-selskaper, og forvandler onboarding fra en tapt mulighet til en konkurransefordel. Boken gir verdifulle innblikk og verktøy for å forbedre onboarding-prosessen og sikre suksess for både kunder og virksomheter.