Denne boken er en praktisk guide til den digitale transformasjonen av salgsorganisasjoner. Gjennom 21 trinn gir den en oversikt over den nyeste teknologien og digitale salgsverktøy, og skaper en dypere forståelse av hva digitalisering av salg egentlig innebærer. Den moderne kunden er den viktigste drivkraften bak digitaliseringen, og det er essensielt å ha ham i tankene gjennom hele salgsstrategien. Å utelukkende bruke teknologi og digitalisere prosesser er ikke tilstrekkelig for å gjøre en organisasjon rustet til å møte utfordringene i det moderne forretningslandskapet. Boken forklarer i detalj alle verktøy og prosesser fra posisjonering til kundeoppfølging, og illustrerer dem med konkrete eksempler. Hva gjør chatbots? Hva kan virtuelt og utvidet virkelighet brukes til? Hvilke fordeler gir rask prototyping? Hvilke salgsaktiviteter kan støttes av digitalisering? Forfatteren gir svar på disse og mange andre spørsmål, og viser hvordan salgsledere kan bruke disse innsiktene for å forbedre sine strategier.