Springer Fachmedien Wiesbaden

Introduction to International Arts Management

Introduction to International Arts Management

Produktbeskrivelse

Boken "Introduction to International Arts Management" gir en grundig innsikt i hvordan kunstledere fra mer enn 40 ulike nasjoner responderer på fenomener som globalisering, digitalisering og migrasjon. Den analyserer også hvordan kulturelle institusjoner tilpasser seg en stadig mer internasjonal virkelighet. Gjennom en rekke virkelige case-studier og erfaringer fra praktere belyses både spesifikke utfordringer og muligheter som oppstår i internasjonale og transculturale kontekster. Boken presenterer de grunnleggende begrepene, teoriene og terminologien som kreves for å navigere i dette feltet, i tillegg til en oversikt over de daglige oppgavene og utfordringene som følger med. Dette verket er av stor interesse for både aktive og kommende kunstledere som ønsker å forstå den komplekse utviklingen innen kunstfeltet.

Prishistorikk

Lavest
737 KR
Høyest
769 KR
Gjennomsnitt
754 KR
Median
753 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer Fachmedien Wiesbaden
Navn Introduction to International Arts Management
GTIN/EAN/ISBN 9783658192730
Kategorier Bøker