Springer International Publishing AG

Creativity — A New Vocabulary

Creativity — A New Vocabulary

Produktbeskrivelse

Boken "Creativity — A New Vocabulary" introduserer en ny tilnærming til hvordan vi snakker om og forstår kreativitet. Den utforsker et bredt spekter av emner som vanligvis ikke knyttes til kreativitet, og tilfører verdifulle innsikter som åpner for spennende muligheter for kreativ handling. I denne andre utgaven er det inkludert seks nye essays som fortsetter å utfordre det tradisjonelle vokabularet rundt kreativitet, som ofte fokuserer på individer, hjerner, kognisjon, personlighet, divergent tenkning, innsikt og problemløsning. Boken foreslår en mer dynamisk og relasjonell tilnærming som ser på kreativitet som en embodied, sosial, materiell og kulturell prosess. Denne boken vil være nyttig for et bredt spekter av spesialister innen humaniora og samfunnsvitenskap, samt praktikere fra anvendte felt som er på jakt etter nye måter å tenke på og utøve kreativt arbeid.

Prishistorikk

Lavest
1556 KR
Høyest
1622 KR
Gjennomsnitt
1591 KR
Median
1589 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer International Publishing AG
Navn Creativity — A New Vocabulary
GTIN/EAN/ISBN 9783031419065
Kategorier Bøker