Springer International Publishing AG

Entrepreneurship in Culture and Creative Industries

Entrepreneurship in Culture and Creative Industries

Produktbeskrivelse

Boken "Entrepreneurship in Culture and Creative Industries" gir en grundig forklaring og analyse av entreprenørskap og kulturledelse i de kreative og kulturelle sektorene. Den tar for seg hvordan økonomiske, sosiale og strukturelle endringer påvirker kulturentreprenørskap. Ekspertskribentene presenterer viktige innsikter om rollen til kulturentreprenørskap i regional og destinasjonsledelse og utvikling, og deler eksempler på beste praksis. Boken tilbyr en rekke tverrfaglige tilnærminger, som kombinerer perspektiver fra entreprenørskap og ledelse, regional og destinasjonsforvaltning, sosiologi, psykologi, innovasjon og kreative industrier. Den utforsker også kulturentreprenørskap både på bedriftsnivå og i romlige sammenhenger – det vil si i ulike regioner og destinasjoner.

Prishistorikk

Lavest
1372 KR
Høyest
1430 KR
Gjennomsnitt
1403 KR
Median
1401 KR

📩 Sett prisvarsel

Få beskjed når prisen når ønsket nivå.

Produktspesifikasjoner

Merke Springer International Publishing AG
Navn Entrepreneurship in Culture and Creative Industries
GTIN/EAN/ISBN 9783319880457
Kategorier Bøker